2015-05-20

Att blogga eller inte blogga, det är frågan

Funderar på om jag ska avsluta mitt bloggande, åtminstone på det här kontot.
Kanske jag skulle börja om, helt från början - nytt namn, nytt password, ny look...?

Anledningen till att jag funderar över detta är dels att jag har problem med Google, password och den e-postadresser krånglar (Elias har lyckats sätta sin e-postadress som min primära adress och jag fattar inte hur man ändrar det). Dessutom har jag ett annat konto som jag använder ibland men nu har jag lyckats tappa bort lösenordet så jag kan inte logga in.

Dumma Google. Dumma mig.

Men - om jag börjar om helt från början kanske jag kan ha lite bättre koll på grejerna?!

Jag får funderar lite.
Mer info kommer såklart här om jag väljer att starta om på nytt.

Inga kommentarer: