2006-06-18

Inga EFIT-kort idag

Eftersom jag inte kunde lägga vantarna på kameran förrän vid lunchtid idag så får det vara med EFIT för mig idag. Jag tror att jag ska "fira" min första lediga dag imorgon med att ta ett foto i timmen istället.

Översovningen hos M gick bra, förstås, och det såg inte ut som ett slagfält här hemma när vi dök upp vid halv tolv-tiden. Det enda som återstod av den vilda svensexan var en hel del tomflaskor och en lätt doft av cigarr i köket, trots att de inte rökt inomhus. Klart godkänt.

Planerna för morgondagen är inte klara, men jag hade tänkt baka bullar, tvätta (och kanske stryka liiiiite granna) och sätta ut en annons i lokalblaskan så vi kanske kan bli av med Lills loftsäng någon gång. Den är jättebra, men han vill hellre ha en "riktig" säng. Så bor du i Stockhomsområdet och behöver en finfin loftsäng, så är det bara att komma och hämta! Otroligt bra pris vid snabb affär.

God kväll.

Inga kommentarer: