2007-07-02

Long time, no sea

Det var ett tag sen jag skrev något och det betyder inte att inget hänt.
Närå. Jag har inte haft lust bara, och då blir det som bekant inga bra texter om man inte har lust att skriva (nu fick jag lite prestationsångest - nu har jag lust att skriva, alltså måste det bli ett kvickt och klokt inlägg som alla ger stående ovationer. Usch vad jobbigt).

Nåväl.

Vi har varit på bio och sett Surf´s Up samt Ratatouille, båda är filmer jag kan rekommendera varmt.

Vi hade också biljetter till en baseballmatch mellan Florida Marlins och Atlanta Braves, men det var jättelite folk och Marlins spelade pissedåligt. Det begrep till och med jag, som aldrig varit på en baseballmatch förut. Det mest spännande som hände den kvällen var när vi kom tillbaka till Märtan och insåg att en av bakdörrarna stod öppen, en av killarna hade glömt att stänga. Inget var borta och allt gick bra men ett riktigt allvarligt samtal utspelade sig i bilen på väg hem, det kan jag lova.

Vi har också haft vattenkrig på baksidan.

Bilder på alltsammans finns såklart i fotodagboken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den som ändå kunde ha vattenkrig! Här är det kallt och regnigt som vore det höst! Ha det bra och håll dörrarna stängda! ;)