2008-11-28

Jag har fått ett pris

En fin award har jag fått för min sida, och som vanligt blir jag rent löjligt glad och tacksam. Det är Kerstin jag fått den av, besök henne gärna och titta på hennes fina foton!



Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Som vanligt är det jättesvårt att välja bara sju favoriter av alla de sidor jag besöker regelbundet, men jag ska inte falla för frestelsen att göra det enkelt för mig och dedikera den till de som läser bloggen.

Med risk för att ha en "Klubb-för-inbördes-beundran" tänkte jag begränsa mig till utlandssvenskar den här gången, skulle jag försöka välja bland alla mina favoriter skulle det bli 77 namn på listan istället för 7:

Anne: Just nu har hon en liten bloggpaus, men hon har en av de allra bästa bloggarna jag någonsin läst, alltid tänkvärt och klokt skrivet och att hon är snäll och rar vet jag med bestämdhet, fast vi aldrig träffats :o). Sånt vet man bara.

Desiree: Ännu en svensk tjej i USA, en som skriver jättebra och tar superduperfina foton. En av mina absoluta favoriter! Titta särskilt efter hennes inlägg från deras resor och utflykter. Underbara foton!

Saltistjejen: Skriver alltid underhållande och klokt, om livet med den lilla familjen i NY. Har man tur finns en liten videosnutt på söta Ella på sidan. Då är man glad hela dagen.

Petchie: Alltid härliga och färgstarka skildringar från livet i Puerto Rico. Foton från vardagen blandas med bilder från roliga utflykter och resor. Den här tjejen har rest mycket och bott på många intressanta platser, och hon kan konsten att berätta om dem!

Annika: Ännu en tjej som skriver otroligt bra och tar de finaste fotona, en av mina absoluta favoriter!

Marianne: Hon skriver så bra och tar jättefina foton (anar ni ett mönster här?) från sitt liv i Egypten. Hon har också hållit i Fredagstemat för november med den äran.

Jessica - min allra närmaste bloggare (hon bor tio minuters bilfärd bort) och en kär vän. Henne kan man alltid lita på och hon skriver bra och underhållande om livet här i Florida.

Andra bloggar om:
, , , , och .

3 kommentarer:

Annika sa...

TACK VICTORIA!!!! Vad glad jag blir!!!
Detsamma till dig. Hos dig läser jag varje dag...Just nu skulle jag ta mig en titt på ditt fredagstema :-) Och hittade detta istället!!! KUL!!!
Men du har inte hunnit med det ännu.
Kram!!

Marianne sa...

TACK SÖTA DU! Jag blir också jätteglad! Du är en av mina favoriter också, och tillhör mina dagliga när jag har tid med dagliga.

Kram!

Desiree sa...

Åh tack så jättemycket Victoria! Jag blir jätteglad över den fina utmärkelsen och allt fint du skriver om min blogg. Tack :-) Grattis även till dig som fick priset från Kerstin. Jag får ta och kika in på hennes sida och kolla in. Ha en bra fortsatt Thanksgivninghelg.