2009-06-20

Hjärnan står still...

...så det här blir inget inlägg med substans, direkt.
Dagarna flyter på här nere i Småland. Vi gör inte mycket; äter, umgås, löser suduko, äter mer, spelar kort, går på en promenad, vilar lite i soffan, äter ännu mer och så spelar vi kort förstås.

Snart ska J åka hem till FLorida igen och påbörja "Den Vilda Jakten På Huset". En heldag är bokad med mäklaren och nu jädrar ska vi hitta vårt drömhus! Jag hade hemskt gärna velat vara med och titta men nu blev det som det blev och han får leta på egen hand. Jag får titta på bilderna på webben och försöka råda så gott det går.

Jag och killarna blir kvar här i en vcka ungefär, sen bär det av ner till Limhamn och söta Syster S med familj. Där blir vi kvar i en vecka innan även vi drar västerut.

Jag har inte fått ordning på alla bilder ännu, men så fort jag kommer åt så blir det bildvisning här i bloggen!

1 kommentar:

Marianne sa...

Det låter som alldeles perfekta sommardagar.

LYCKA TILL i jakten på drömhuset!