2011-01-07

Dagens foto från igår och idag

Torsdag:

"-Idag är det en speciell dag. Det är Gustavs födelsedag!" meddelar Elias när jag väcker honom på morgonen. Detta ska firas med stil, naturligtvis. Våfflor fixas till frukost och Gustav får självklart smaka, dagen till ära.

Fredag:

LeeLoo är en gosig liten tjej. Nästan varje gång jag sätter mig en stund i soffan kommer hon och vill mysa i mitt knä. Idag, när jag måste fortsätta med det jag egentligen skulle göra (stryka) så la jag henne på en kudde och stoppade om henne med en filt. Hon låg och sov så en lång stund. Sötaste missen!

3 kommentarer:

Desiree sa...

Ha ha jag måste skaffa en Gustav så att jag också kan köra med våfflor till frulle oftare ;-)
Leeloo är såååå söt. HOn är verkligen kolsvart förutom de intensivt gröna ögonen som lyser.
KRam!

KARLAVAGNEN sa...

Vilken GULLIG familj du har!!!
Ha en skön helg!!!
Kram!

Marianne sa...

Så söta de är dina små kissar! Haha, jo, dina söner också, men de kanske börjar bli för stora för att vilja bli kallade söta?

Snart har jag också en katt eller två i knäet igen, det ska bli skönt!

Kramar!