2011-05-05

Avlämnad och klar

Har precis kommit hem från Isaks skola, de skulle på skolutflykt upp till Orlando idag. Tre bussar fulla med fnissiga ungar i knallorangea tröjor. Förmodar att det blir lugnare om en liten stund, när morgontröttheten tar ut sin rätt.

De skulle på Island of Adventure och de kommer säkert ha en superkul dag.
Fast jag är allt lite orolig, som alltid när jag släpper iväg någon av mina killar på äventyr.

De ska hämtas vid skolan ikväll vid nio, det blir Johan som får göra det. Då har jag somnat i soffan för länge sen.

1 kommentar:

Malin sa...

Kul med utflykt till Orlando! Men jag håller med om att det alltid är lite pirrigt att släppa iväg dem. Min dotter Madeleine var i Orlando förra helgen, hon var där och tävlade med skolans kör och så hann de med ett besök på Universal och Wet'n wild (eller vad den vattenparken nu heter).
Ni får nog hem en trött kille ikväll =)

Kram