2011-05-25

LillRåttis presenterar stolt: Gosegänget!

Jag måste ju visa alla mina kompisar som jag har här i Florida!
Victoria satte oss på Elias säng och så skrek vi "KAMELSKIIIIIT" allihopa på en gång och så blev det ett sånt här fint foto!


Alla är jättesnälla, fast min busbästis är SuperCow, det är hon som är alldeles bredvid mig, till höger. Hon och jag busar mycket ihop och hon är världens knasigaste ko! Hon sjunger roliga sånger om sig själv varje gång det är dags att sova, jätte-jättehögt sjunger hon. Ibland tar hon i så Isak börjar skratta så mycket att han får hicka. Då är hon nöjd och somnar gott i Isaks säng.
Och längst till höger ser ni Lammis, hon är det sötaste lammet i hela världen. Hon sjunger också sånger innan det är dags att sova inne hos Elias. Hon kan flyga och göra loopar i luften ovanför sängen när hon sjunger.

Nallen med rosett och tröja fick Isak när han var hos doktorn och de tittade i hans mage med en kamera. Honom går man till om man har ont någonstans, så fixar han det på en gång.

Hej så länge från LillRåttis!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å hoppas de inte saknar lilla nallen med cupcake på magen. Men han har det finfint här hos oss. E pysslar ofta om honom. :-)
Jag tycker fortfarande det var så fantastiskt fint av Elias att ge den nallen till E när vi hälsade på er.
Kram!

Sarahs sanningar sa...

Å vilket fint gäng! Om jag har några timmar över kanske jag ska fråga Linnéa om vi ska ta fram alla hennes gossingar och fota lite. Kan ju vara en bra idé inför årets julkort!
Kram