2011-08-26

Lill-semester

Idag åker vi till Tampa och blir borta över helgen.Besök på Busch Gardens är planerat och eventuellt klämmer vi in någon vattenpark också, om tid och lust finnes. Vi ska också fira Elias på elva årsdagen imorgon (mamma&Rolf och Ulf&Gunnel, era grattiskort har kommit, tack så mycket!) med ett par presenter som vi ska ta med och resten får han när vi kommit hem. Vi har köpt en laptop till honom som han ska få, gissar att det blir en superhit. En sådan har han önskat sig länge och nu är det äntligen dags för honom att få en. Telefon får han dock vänta med tills han blir lite äldre.
När vi kommer hem kommer han få ett par xBox-spel och tre planscher som jag ramat in till honom med motiv från Halo, ett av hans favoritTV-spel.

Jag kommer ta med mig laptopen men vi får väl se hur mycket bloggat det blir, men jag kommer ta många kort som kommer visas upp vid tillfälle.

Jag hoppas att ni alla får en härlig helg!

PS. Orkanen Irene gick långt ut i havet, förbi oss ch vi fick lite extra regn och blåst men det var allt. Nu tänker vi på dem längre upp i landet och håller tummarna för att de ska klara sig helskinnande ifrån orkanen.

Nu packar jag ner datorn så ses vi när vi ses.

2 kommentarer:

Malin sa...

Hoppas ni får en härlig helg och grattis till födelsedagsbarnet!!

Desiree sa...

Ha en underbar födelsedagshelg. Det låter som en toppen fin födelsedag.
Kram!