2012-03-25

EFIT 07-08

God morgon!
Jag har suttit vid datorn och kollat bloggar sedan strax efter sju. Om jag tittar upp till vänster på väggen ser jag hyllorna som jag spraymålade efter konstens alla regler (host...) och fick Johan att sätta upp.
Jag har inte lyckats hitta min skokartong med alla små glas- och porslinsfigurer jag hade i hyllorna när jag var liten, så jag har skrapat ihop det jag hade i lådorna, i väntan på fler saker.



Ni ser bland annat bröllopsparet från vår bröllopstårta, en liten söt tomte, två knasiga påskhöns, en lock av mitt hår, klippt av min syster Sarah när det stod klart att jag skulle tappa allt hår av min cellgiftsbehandling, ett litet foto av mig och Sarah taget i tidernas gryning i en fotoautomat, en virkad pingvin och lite annat smått och gott.




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Josefina sa...

fint fint FINT med småpryls-hyllan! tycker om sådana! kram.

Sarahs sanningar sa...

Oj, vad rörd jag blev...
Jättegulligt med fotot. Jag har hårlocken jag klippte av dig till mig i mitt nattduksbord, noga inpackat i en genomskinlig påse.
Kram