2006-08-03

En handväska?

Vi vågar oss ut på fler och fler utflykter nu, killarna, jag och "Märtan". Idag var vi bland annat på Broward mall och hittade äntligen ett par sandaler till Lång, med Spindelmannen på gubervars. Lill kände efter väldigt mycket och tyckte att hans sandaler också var för små och att han också skulle behöva ett par nya... Men vi hittade inga bra i hans storlek så det fick vara.

Sen hittade jag en fin handväska på Macy´s, som kostade 55 dollar och så var det 25% rabatt på den men jag tordes inte köpa den för jag hade ju köpt pärlor för nästan lika mycket igår...

Fast när jag berättade för J om handväskan så sa han att 55 dollar inte var så mycket och så var det ju rabatt på det... Bestämde mig omgående att åka tillbaka och köpa den imorgon och kanske köpa en ny plånbok som matchar också...? Bäst att passa på nu när han verkar tycka att handväskinköp är OK. ;o)

Imorgon ska jag åka med killarna till doktorn och göra en hälsoundersökning, det måste göras nu inför skolstarten. De ska ha 125 dollar per barn. Suck. De tror visst man är gjord av pengar. Tyvärr kan inte Therese som är vårt kontaktperson här följa med oss, hon var dubbelbokad. Jag är lite orolig att jag inte ska hitta, men jag får väl åka i god tid.

Wish me luck. Gonatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter fantastiskt med både pärlor och handväska. Vilket guldställe du har flyttat till! =)