2006-09-19

Lite nere idag

Känner mig lite låg idag - har sovit dåligt inatt och mådde lite tjyvigt i magen i morse. Klockan är nu över tio och jag har inte ätit frukost än, trots att jag steg upp vid kvart över sex. När jag mår sådär kan jag knappt känna någon sorts matlukt alls, då känns det som om jag skulle kräkas. Det är alltså inte roligt att fixa killarnas lunchlådor med korv... Urrrk!

Nåväl. Nu känns det bättre så jag ska väl se om jag kan hitta nåt gott i kylskåpet. Det är lite jobbigt det här med ViktVäktarna. Jag tycker att jag tänker på mat JÄMT. Är det inte det jag åt nyss som jag tänker på så funderar jag på vad jag ska äta nästa gång och vad jag ska göra för kvällsmat till killarna och... Suck.

Och inte har jag min våg heller. Den är fortfarande nerpackad någonstans och jag hittar den inte, så jag vet inte om det kommer att bli stor triumf eller megakatastrof imorgon när det är dags för veckans vägning. Suck igen.

Vi har haft lite blåsigt de senaste dagarna, vissna palmblad ligger på gräsmattan som kraschade urtidsfåglar.

Jag känner mig också som jag har kraschat. Men det kommer snart en bärgare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram, kram!