2006-10-18

Blä

Idag var det meningen att jag skulle ha varit med i Lills klass och hjälpt till, men jag blev inte insläppt. Det visade sig att jag skulle ha ansökt på webben om att få vara frivillig och sen skulle det ta en vecka innan jag fick svar på om jag blev "antagen" och SEN kan jag få vara med i klassen och hjälpa till.

Jag, min dumma utlänning, hade inte fattat det. Jag trodde det bara var att skriva på listan i klassrummet när det var Öppet Hus och sen dyka upp när när jag blivit ombedd att komma.

Nähä du, den gubben gick inte.

Så nu sitter jag här och surar och vill inte göra nånting, fast jag har en massa saker att göra, till exempel städa, stryka, tvätta, läsa min braiga bok (andas här), för jag blev så anti-allting att jag inte vill göra nåt. Bara äta godis.

S-K-I-T också.

Fast bilderna från gårdagens EFIT finns nu allesammans i fotodagboken. Alltid nåt.

Inga kommentarer: