2006-10-16

Pyssel pyssel


Jag har äntligen kommit igång med att pyssla lite igen. Jag har gjort ett treradigt armband (bilden) och börjat på ett annat i grönt. Det är väldigt avslappnande att sitta där i min ensamhet och filura med mina pärlor. Vi har köpt ett par såna där kompakta CD-spelare, så jag kan lyssna på musik också. Just nu går det bara svensk musik; Mauro Scocco, Lars Vegas, The Real Group... Någonstans, i någon låda, har jag massor av CD-skivor, jag måste leta efter dem någon dag.

Jag funderar på att starta upp försäljning av mina alster igen. Frågan är bara hur det ska göras, jag har ju ingen sida att lägga ut det på. Det tål att funderas på lite mer.

Imorgon är det EFIT. Jag ska lägga kameran vid sängen så jag kommer ihåg det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh vad fint! Härliga blå nyanser... :)

Anonym sa...

Ser snyggt ut! Jag gillar blått! :-D

Anonym sa...

Försäljning av alster, ett ord: Ebay! Kolla, pröva, fråga om du behöver råd/tips. Det är vanebildande! Kram, kram och svarsmail kommer, vilket årtionde som helst ;-)...

Anonym sa...

Så himla fint! Och www.etsy.com är super för att sälja handgjorda grejer. Det är som ebay men bara för sådant som är "crafty". Typ garn, halsband, sydda grejer, etc i all evighet. Ta en titt!