2006-10-27

Swedish Delights...

...heter min nya sida där jag kommer lägga ut mina smycken till försäljning.
Jag använder mig av pärlor av glas och metall samt detaljer i silver. Jag har också sötvattenspärlor, Swarovskipärlor, pärlemor och rosenkvarts, bland annat.

Ser du något du gillar, men vill ha smycket i en annan färg, säg till så ordnar jag det!

Länk till Swedish Delights finns till höger.
Välkomna!

PS. Sidan är under uppbyggnad. Fler smycken kommer inom kort!
Ser du något som ser konstigt ut - säg gärna till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint!
Du har verkligen varit produktiv!

Kramar Sarah o Co

Sporty Spice sa...

Håller med. Ursnygga!!!

Anonym sa...

Supersnygga saker och jag väntar med spänning på fler bilder och priser för jag tror att jag vill ha en hel del ;)

Ha det gott

/Mia