2006-12-15

Jahaja.

Vad har hänt sen sist då...
- Jag har tvättat mitt lucialinne tillsammans med något rödaktigt så det blev rosa...
- Vi har firat Långs åttaårsdag med presenter, skönsång både på svenska och engelska, färgglada muffins i skolan samt en tur till Santa´s Enchanted Forest, där killarna åkte karuseller, rutschbanor och berg- och dalbanor tills de närapå kräktes. Men kul var det.

På onsdag nästa vecka åker vi till Sverige. Jag har fortfarande inte hittat Långs vinterkläder, fast är det ingen snö så kanske det inte spelar någon roll...
Men vi ska prova långbyxor idag tänkte jag, för att se om de är för korta eller om de fortfarande passar. Jag tror knappt att de har haft långbyxor mer än två-tre gånger sen vi flyttade hit. Tokigt.

Det finns förresten en hel del bilder i fotodagboken och jag håller på att ladda upp en film av Lill på Soapbox. "Your video is now being processed and will be available for viewing shortly." har det stått i nästan en timme. Vi har tydligen olika uppfattning om vad "shortly" betyder.

Återkommer med länk när det är klart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Ja nu börjar det närma sig jul, och inte nått vitt så långt ögat se. Fas det är ju bra bara det slutar regna. Önskar en trevlig helg.