2007-08-13

Nix - jag har inte avlidit.

Däremot sitter jag pa ett hotellrum i Tampa och försöker blogga pa en liten tramsig dator som har ett så litet tangentbord att jag skriver fel hela tiden. Jag längtar till min egen dator.

Igår var vi pa Weeki Wachee springs, en liten vattenpark dar vattnet kommer fran en källa, sa det var fullkomligt iiiiiskallt! Vi är ju bortskämda med varmt vatten numera, så det var en chock att kliva i vattnet, kan jag säga!

Idag har vi varit pa Busch Gardens, en stor nöjespark med stora berg- och dalbanor och annat kul. Killarna tyckte att det var jätteroligt och de åkte allt de fick (Lill var lite för kort för en av banorna han ville åka). Det fanns typ flumerides också, och de blev fullkomligt dyngsura men hade buskul! Själv är jag en stor mes när det gäller berg- och dalbanor så jag nöjde mig med att åka radiobilarna (jag vet, jag är en fjolla!).

Imorgon planerar vi att åka till Adventure Island och åka vattenrutschbanor hela dagen. Vi kommer att ha utvecklat simhud mellan tårna innan den här semestern är slut, sanna mina ord!

Jag har tagit en hel del foton, men de får ni vänta på tills vi kommer hem.
God kväll!

Andra bloggar om:
, och .

1 kommentar:

Desiree sa...

Låter som ni har det riktigt bra. Ser fram emot dina bilder. Jag är också en stor mes då det gäller bergochdalbanor. Men vattenparker är kul. Ha det fortsatt bra.