2008-04-11

Rent hypotetiskt, alltså

Vi leker att du är en tjej/dam/kvinna/välj det du tycker är bäst och du har just satt på dig en BH som sett sina bästa dagar. Den har en liten tramsig rosett i mitten och den ser lite trist ut så du rotar fram en sax för att klippa bort den. Om detta nu skulle inträffa (rent hypotetiskt alltså) så tänk på att det kan vara bäst att ta av sig BH:n innan du börjar klippa. Bara ett råd liksom.

Och som vanligt är det inte tutten på bilden som skrivit brevet.

Andra bloggar om:
, , och .

6 kommentarer:

Anonym sa...

AJAJAJ!!!

Som när jag skulle böja ögonfransarna med ögonfransböjare. Och satte mig på en halvtrasig stol. Lutade mig mot ryggstödet. Som plötsligt bröts av.
Jag trillade baklänges ner på golvet, och nästan alla ögonfransar slets av.

Ont gjorde det, och inte blev jag något snygg heller....(vill man vara fin får man lida pin funkar alltså inte alltid...)

Unknown sa...

Rent hypotetiskt sâ är det ngt jag skulle kunna göra ;)

Anne sa...

Rent hypotetiskt alltså ;)

Sarahs sanningar sa...

Det var iallafall inte en lika dun idé som min svåger fick för ett tag sedan när han tittade på sina gardiner och konstaterade att de var skrynkliga... Vad gjorde han, jo han tog fram strykjärnet, men att plocka ner gardinerna var ju jobbigt så han strök gardinerna där de hängde... Mot tapeten!
Hoppsan!

Lullun sa...

Citerar Annie: "AJAJAJAJ". Lovar, jag ska försöka att komma ihåg att inte testa det stuntet! :-)

Victoria sa...

Ufot: Aj som #pip#, det låter som nåt jag inte ska testa.... ;o)

Dosiss: Jodå, rent hypotetiskt alltså...

Anne: Jepp! ;o)

Sarah: Ahaa! Begåvningsreserven slår till igen! Och tapeten blev snygg?

Lullun: Bra. Alla behöver inte göra samma misstag. Åtminstone inte de mest korkade.