2008-05-02

På bio

När killarna kommit hem från skolan åkte vi och kollade på bio, det blev Iron Man med Robert Downey Jr., Jeff Bridges och Gwyneth Paltrow i huvudrollerna. Filmen var faktiskt helt OK, även om hela effekten förtogs lite av att jag är praktiskt taget döv på höger öra och således endast hade monoljud.

Robert Downwy Jr. var läcker, Jeff Bridges skallig men med stort skägg och Gwyneth Paltrow var sådär smal och vacker som hon alltid är, även när hon blev jagad av en tre-meters ond robot. Dessutom kan hon konsten att gå snyggt i höga klackar, det är det minsann inte alla som kan, varken på TV, film eller i verkliga livet.

Och här har vi trailern:



Andra bloggar om:
, och .

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vad bra att du också kunde uppskatta filmen. I ärlighetens namn ska jag erkänna att jag inte har ngn aning om vad Iron man är för film....
Vic, jag kan inte se trailern!! Kanske kan du prova att lägga ut den igen? Eller så är det bara in dator som krånglar...??
Kram!

Victoria sa...

Saltis: Jag har lagt ut den igen - hoppas att det funkar bättre denna gången! På min dator ser det OK ut i alla fall, men det är ju igen garanti... ;o)