2008-10-08

Sicko?

Jag är med i en slags "tävling" där man får poäng efter hur många gånger man använder sig av MSN som sökmotor. Man får regga 25 sökningar per dag och få poäng för det när tävlingen är slut. Jag söker inte sådär värst mycket, så jag brukar sätta mig på förmiddagen och göra 25 planlösa sökningar för att "ha det gjort" liksom. De här är dagens sökningar, jag bara skrev in det som dök upp i huvudet. De är i bokstavsordning eftersom det är så de kommer upp i historyfönstret, inte i den ordning jag skrev in dem. Jag undrar om det säger något om mig som person?
Ordet "pungkula" dök upp helt otippat, om man säger så...


bankman
fördomsfull
jenka
konstfull
korkskalle
levergryta
långsint
maktlösa
maskros
petimäter
pungkula
rakryggad
rapport
smaksatt
snedställd
storlek
såskopp
sättpotatis
tjatigt
tjong
toasits
varsågod
vask
viktig
Wonka

1 kommentar:

Marianne sa...

Vad vinner man? Jag gör rätt mycket sökningar när jag jobbar. Men jag brukar alltid googla.