2009-11-16

Nä nu jä.....

Trodde någon att målarna skulle komma idag?
De hade ju bara lovat på heder och samvete att de skulle komma tidigt på förmiddagen och påbörja högtryckstvätt av huset IDAG.
Jag åkte till posten vid tio i tio i morse och då hade de inte kommit.
När jag var på väg till J för lunchdate vid lite över elva ringer han, målarkludden, och säger att de inte kommer förrän imorgon.

Så nu vet ni vad som kommer hända när jag ser dem imorrn.



Jädrar vad han kommer att få spö.
Om han nu dyker upp.

6 kommentarer:

Malin sa...

Irriterande!
Hej hej,
såg att du skrivit precis innan mig inne hos Carina från DR och tyckte det var lite roligt för att jag läser din blogg regelbundet också så att då tänkte jag att jag får ge mig till känna här också :) (Jag har mailat dig med lite frågor om Florida någon gång och nu äntligen har vi fått "tummen ur" och flyttlasset går till sommaren!)

Victoria sa...

Malin: Vad kul! Vart kommer ni flytta?

Malin sa...

Det lutar åt West Boca Raton eller Parkland, inte helt bestämt ännu. Nu sitter vi i novemberrusket och drömmer oss bort...och får panik var 5:e minut och undrar vad vi gett oss in på =)

Marianne sa...

Haha, jag hade inte vågat göra så om jag var målarkludd ; D

Victoria sa...

Malin: Vad trevligt!! Ni flyttar under rätt årstid också, det är härligt här nu under vintern!

Marianne: Jag får verkligen alla mina fördomar bekräftade! De skulle komma klockan nio idag (tisdag), klockan är nu tjugo i två och tror du de kommit?! Nej då.

Anna, Fair and True sa...

Haha, du berättar alltid så kul!