2010-11-10

Move over, Nigella

Idag har jag varit värsta domestic goddess:en, vi var och handlade halva förmiddagen, det var både Costco och sen Publix. Sen hämtade jag ut recept på Wahlgreens, och efter det hem och äta.
Nu på eftermiddagen har jag benat ur världens största kyckling med LeeLoo jamande som en tok runt fötterna (kyckling är det bästa hon vet, om nu någon inte förstår det) och så gjorde jag en stor laddning marinerade bönor (stora vita, små rosa och black-eyed blandade).
Till middag idag ska kycklingsallad serveras, jag hittade palmhjärtan på burk på affären som jag ska ha i så det blir säkert gott.

God kväll tillönskas ni alla!

7 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Låter supergott!

KARLAVAGNEN sa...

ååååh vad gott det låter!!! Det vattnas i munnen! Smaklig måltid!!!

Saltistjejen sa...

Mums!!

eastcoastmom sa...

Heart of palm, det är vi alltid i Brasilien. TRor jag har nån burk här hemma, tack för påminnselsen, Nigella!

Desiree sa...

Later otroligt gott med den dar kycklingsalladen. Harligt och smaskigt. Det kommer nog familjen att gilla.
Kram!

Sarah sa...

Jag lover att bönsalladen och kycklingsalladen, var mycket mumsiga!

Annika sa...

Precis, move over Nigella. Det låter verkligen GOTT!!
Kram!