2011-01-31

Lite kyrkligt sådär

Igår var det högmässa nere i Boca, med efterföljande årsmöte för Svenska kyrkan i Florida. Eftersom kören skulle öva lite innan var jag på plats klockan fyra för lite rep av gamla och nya psalmer. Jag kände att halsen inte riktigt var som den skulle redan då och under gudstjänsten blev det värre. Men det var bara att försöka låta bli att hosta och hålla god min. När det blev som värst fick jag mima för det gick bara inte att få ut ett ljud utan att få en ofantlig hostattack.

Nåväl. Allt gick bra till slut och här är kyrkans fina fönster i glasmosaik.

3 kommentarer:

Desiree sa...

Det var en jättefin bild och ett riktigt vackert kyrkfönster.
Kram!

Malin sa...

Åh, jag hade ju tänkt gå på högmässan och årsmötet! Jag glömde helt och hållet av det, typiskt!
Hoppas halsen är bättre nu!

mallan sa...

Vackert!