2011-04-13

Dagens tips

Hur får man strykningen (den tråkiga, jobbiga, hjärndödande) att kännas som om den går både fortare och är roligare (allt är relativt)? Jo, man utmanar sig själv att hinna stryka en styck Johan-skjorta under tiden reklamen går. Naturligtvis ska det bli fint och inte se ut som ett dragspel. Då blir det minuspoäng. Äntligen någon nytta med reklamavbrotten!

För den som häckar på Fejjan eller Twitter vet kanske att jag dels hade fel i när jag ska åka till Sverige (på FREDAG, inte TORSDAG!) och dels att jag varit och fixat naglar och ögonbryn så familjen skulle slippa skämmas över mig när jag kommer dit.

Naglarna blev såhär fina:

Ögonbrynen blev fina fast huden runt omkring blev alldeles knallröd. Jag såg ut som en inverterad tvättbjörn, fast nu har det lagt sig något så jag skulle kunna vistas bland folk utan att skrämma slag på någon.

På poolfronten har inte så mycket hänt, det var en snubbe här i förmiddags och tog bort de flesta brädorna som höll poolens väggar och så kom en leverans med fler rör och några kartonger med okänt innehåll.
Medan jag åker till Sverige kommer det inte bli några bilder från poolbygget, så ni får stilla nyfikenheten i tio dagar (ja hur ska det gå nu då??) och så får vi se om det blivit någon förändring under min frånvaro.

Så var det med det. Nu ska jag stryka en skjorta för det är reklam!

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Vilken tur att du fick reda på RÄTT dag innan du stod på flygplatsen...
Fina naglar också! :-)
Tvättbjörnar är rätt söta tycker jag men jag tror att dina ringar lär lägga sig snart.
KRAM!