2011-04-07

Fler foton på hålet i marken

Ja, jag vet att jag är tjatig, men nu har jag tagit bättre bilder på vår blivande pool! Här ser man hur lesset vårt gräs blivit när det kör grävskopor och lastbilar på det. Inte konstigt, jag skulle också bli ledsen. Här står jag vid den djupaste delen av poolen, den ska bli 6 foot djup. På andra sidan, där den brandgula vattenbehållaren står, är en liten solhylla. Där kan man sätta ett parasoll och en stol och sitta och plaska med föttrna i vattnet medan man vaktar badande barn eller läser en bok till exempel. Här är jag på andra sidan, till höger kan du se delen där bubbelpoolen ska vara.

Nu får det vara nog med bilder för idag. God natt!

3 kommentarer:

Malin sa...

Vilken härlig uteplats ni kommer att få!!

K-L sa...

Ser ut att bli superlyxigt!!

SweFlo sa...

Jag tycker det är riktigt spännande att följa utvecklingen, har aldrig sett hur det går till att bygga pool innan. Nu är jag SÅ sugen på att flytta och få hus med pool. Vi får hålla tillgodo med community-poolen än så länge. Kommer att bli kanonfint, ni har ju så fint läge med sjön där också. Ska de installera en sådan där "insektsbur" över alltihopa med eller?