2012-03-20

Spraypyssel

När vi städade garaget häromveckan hittade jag två stycken trähyllor med en massa små fack, jag minns inte om ursprungligen den ena var min och den andra Sarah's, men nu är båda mina iallafall. Vi hade en massa små glas- och porslinsdjur i dem. Nästan varje gång vi var i Skärholmen gick vi in på en butik som hette Casselryds, där de sålde porslin och sånt, och där fick vi välja varsin liten figur till vår samling. Jag har alla mina i en skokartong någonstans, varsamt inlindade i hushållspapper.

Hursomhelst har jag spraymålat hyllorna vita och jag ska be Johan sätta upp dem på väggen i mitt pysselrum.



Kanske jag ska leta fram kartongen och se ifall något passar i de "nya" hyllorna eller om jag får börja en ny samling. Både samlingen av igelkottar och shotsglasen är för många, de skulle inte få plats.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: