2007-07-05

En styck lista...

...var det längesen jag körde och eftersom jag fortfarande är själv vid datorn så kan jag ju lika gärna besvara dessa frågor:


Nämn något som gjorde dig glad igår: När vi hittade en bra parkering nere i centrum, alldeles i närheten av paradområdet.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Klockan är åtta nu, så svaret torde bli att jag sitter vid datorn.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Då satt jag också vid datorn... (ja, jag ÄR trist)
Det sista du sa högt? "Du ska se att de vaknar snart" till Lill som var sur över att hans Tamagushisar fortfarande sov.
Det senaste någon sa till dig: "Kolla, de bara sover å sover!!" Det var Lill förstås.
Vad har du druckit idag? Några klunkar vatten bara.
Vad var det senaste du åt? En hamburgare på fjärde juli-festiviteterna igår kväll i parken.
Vad var det senaste du köpte? Hamburgaren ovan.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Smutsvit.
Vad är det för väder hos dig nu? Sol och lite moln.
Godaste glassmaken? Det är nog gammaldags vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Näej, men attraktion vid första ögonkastet tror jag på.
Sover du tungt? Jepp, oftast som en sten.
Drömmer du mardrömmar? Det händer, tack och lov är det ganska sällan numera.
Trivs du med ditt jobb? Jag har inget just nu, men jobbar ju på det!
Favoritklädsel? Mina gosiga pyjamasar.
Favoritlåt just nu? Ingen aning. Lyssnar på så mycket så jag har nog ingen riktig favorit just nu.
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster med så mycket kondens på att jag knappt kan se ut.
Vad gör dig glad just nu? Att J har ledigt resten av veckan.
Vad ska du göra härnäst? Väcka den late drummeln som bara sover och sover.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Riktigt bra, sen jag fick morgonkramen av Lill.
Favoritgodis? Oooh, vad ska jag säga...? Marabou mjölkchoklad, Malacos colaflaskor, Daim...
Kläder just nu? Eeeh, trosor och fleecefilt. Räknas det som kläder?
Sommarplaner? Vi ska bara vara lediga, bada och ta det lugnt. I höst ska vi åka till Orlando.
Hur många kuddar sover du med? Två.
Spelar du något instrument? Nope. Försökte mig på klarinett i unga år men eftersom jag inte kunde lära mig noterna så var det bara att ge upp.
Morgon eller nattmänniska? God morgon, god morgon...!
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? Våldsamt.
Snarkar du? Jepp. Tyvärr.
Stjärntecken? Våg.
Äckligaste insekten? Fästingen vinner med alla benen bakom ryggen.
Stökigt eller välstädat? I min fantasi är det välstädat, verkligheten är oftast en annan.
Längtar du mest efter just nu? Frukost.

Andra bloggar om:
, , och .

Inga kommentarer: