2008-04-14

TVÄTTCHOCK!

Stoppa pressarna! En sensation!

"Vår utsända i Weston, Florida kan rapportera att en viss fru Stenfelt idag på eftermiddagen lyckades ta ur ett helt lass tvätt ur torktumlaren OCH vika/hänga in samtliga plagg i garderoben utan att stryka någonting!

Över en sprakig telefonlinje erkänner hon att hon är mycket lättad över att allt gick bra och att hon endast känner en viss ångest. Nu är frågan vad hennes man ska tycka när han kommer hem. Kommer han överhuvud taget att märka något? Detta kan endast tiden utvisa.

Presskonferens och autografskrivning ikväll klockan 18:00 Florida-tid."

Andra bloggar om: , , , och .

11 kommentarer:

Anne sa...

Haha, presskonferens och autografskrivning är helt klart på sin plats nu :)

Victoria sa...

Anne: Jepp. "Ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för Victoria".

Desiree sa...

Oj oj oj Victoria, vad har hänt? Mår du bra eller har du fått solsting?

Anonym sa...

Vågen för frun!!!!!!

Sarahs sanningar sa...

Fru Stenfelts syster i Sverige uttalar sig i en kommentar:
"- Ja, jag har länge sagt till min syster att man faktiskt inte behöver stryka vare sig makens kalsonger eller barnstrumpor!"

Marianne sa...

Haha, du är ju riktigt huslig! Stoppa strumpor är nästa steg ; D

Victoria sa...

Desiree: Jo, jag känner mig faktiskt lite yr... ;o)

Cara: Man tackar och bockar!


Sarah: Tsss! J har faktiskt inte så små fötter att han använder barnstrumpor. ;o)

Marianne: Nej, där har vi nog gått för långt tror jag. Då köper jag hellre nya strumpor. Nån måtta får det ändå vara.

Saltistjejen sa...

Haha!!!
Hm, jag kan erkänna att jag typ ALDRIG stryker.....
*ojojoj, nu är det sagt!!!*
Jag tycker stryka är bland det tristaste som finns, så nej, jag stryker bara ifall jag nödvändigtvis måste. Och det blir kanske max 1-2 gånger per år. Om ens det....
Därför får M helt enkelt stryka sina egna kläder själv (de han vill ha strukna)... ;-)
Så jag viftar med flaggorna och pompomsens och säger: Grattis till detta strykfria steg!!!!!!!

Victoria sa...

Saltis: Åh, vad du är duktig! Jag önskar att jag sagt ifrån från början att J fick stryka sina gamla skjortor själv, men nu när jag gjort det i tio år kan jag liksom inte bara sluta. Det skulle bli otroligt sura miner... ;o)

Sarahs sanningar sa...

Nej.... men jag vet från säkra källor att han har lånat sin svägerskas rolerblades (utan att hon har stora fötter!) och har önskat sig strumpor i damstorlek i julklapp för en tid sedan!

Victoria sa...

Sarah: Hrm... Nåja, att han använder damstrumpor må väl vara hänt och det där med rollerbladesen känner jag inte till. La-la-la-la-la-la-la...