2008-06-14

Sista dagen på Kaua´i

Idag är det vår sista dag här på ön, om fem timmar lyfter planet mot Maui. Självklart är det utcheckning klockan tio, så nu sitter vi här och hänger och bara väntar på att få komma iväg. Men det går ingen nöd på oss - vi sitter i skuggan, killarnas DS:ar har fulladdade batterier och det trådlösa nätverket fungerar. Nu skulle jag bara hitta ett eluttag också, för batterierna i laptopen börjar ta slut.
Snart ska vi gå till Duke´s och äta lunch.

Vi köpte två små surfbrädor till killarna och tyvärr är de precis för stora för att gå ner i någon av våra väckor, så vi kommer att lämna kvar dem här. Killarna får gå ner till poolen och se om de hittar någon som de vill ge sina brädor till, alltid kul att kunna göra någon annan glad!

Jag hoppas att det finns gratis upploppling även på nästa hotell, så jag kan fortsätta att blogga härifrån semestern! Fler uppdateringar kommer alltså förhoppningsvis när vi installerat oss på hotellet på Maui.

Lev väl tills dess!

PS. De visade faktiskt Sveriges match mot Spanien på TV:n här, så vi såg den sista halvtimmen - fast det var ju ingen upplyftande halvtimme precis...

Andra bloggar om:
, , , och .

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag undrar om du vet någonting om hur man kan söka jobb i Florida? Har tänkt att jag ska åka dit nästa sommar (2009) och vara där ca. 2 månader för att lära mig språket bättre.
Mejla mig gärna om du har tips på hur man går till väga.
Pretending___@hotmail.com

Desiree sa...

Ha det så bra på Maui men jag är övertygad om att ni kommer att ha det underbart där också. Vad synd att surfbrädrona inte gick ner i väskan. Ha det bra och fortsatt skönt.

decoinspo sa...

Det gar ingen nod pa er inte!! Fortsatt njut. Har regnar det och det ar saaaaa skont!!!

Lullun sa...

Nu har jag följt er semester, men vad jag kommer ihåg inte kommenterat en enda gång. Vill bara skriva och säga att det låter underbart. Och fotona; ja de säger det samma. Kauai here I come... ;-)