2012-08-23

Blödig

Jag verkar vara lite känslig idag, jag har redan gråtit två gånger redan och klockan är bara lite över tolv. Första gången var när jag var på väg hem från affären, så såg jag ett helt gäng otäcka gamar äta på en liten rödrandig kisse som blivit överkörd.
Andra gången var precis nyss, jag tittar på NY Med och det var en bebis med allvarliga hjärtproblem.

Allt känns ledsamt!
Kanske det känns bättre om jag gör något annat istället!?
Pyssla lite eller kolla bloggar...

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Snyt dig kvinna!!! Ibland är det så där! Kleenex med balsam kan jag varmt rekommendera btw...

Ta vara på denna dagen och se Kramer vs. Kramer och allt vad tårdrypande filmer heter!!! ELLER se någon bra komedi eller feel-good film vettja!

Kram på dig!

Sarahs sanningar sa...

Jag kan ju glädja dig med att vi såg fem pyttesmå igelkottungar häromdagen. De var så små att de inte ens hade vett att gömma sig. Söta som socker!